vineri, 9 ianuarie 2009

Primul pas....


...pe blogul meu, pe bucatica asta de lume pe care incerc eu sa o "scriu"...Cam greu, e adevarat!
M-am tot gandit cu ce sa-ncep, ce sa scriu.... Sa fie ceva "UAU!!!"...Dar nu...Nu ma pot hotari- in mintea mea sunt proaspete prea multe intamplari recente... si nu gasesc una anume potrivita pentru un inceput.
Ce pot sa spun?...Sper sa nu va plictisesc prea rau...nu stiu cum ma voi descurca...e ceva nou pentru mine. Sper sa imi gasesc cuvintele (macar de acum incolo:)), sa fie unele corecte (inclusiv gramatical, pentru ca uneori ma concentrez atat de mult asupra mesajului pe care vreau sa il transmit, incat uit cat de importante sunt detaliile), logice cat de cat... si care sa ajute cu ceva...pe mine si pe voi.
Voi incerca sa fiu cat mai sincera si cat "mai eu" in toate postarile mele- asta, va promit! ...In rest...Sa citim numai de bine:)

4 comentarii:

  1. nice! sa vedem ce urmeaza...:) keep up the good work!

    RăspundețiȘtergere
  2. Kev saluta cu drag intentia si trimite un hug!
    eu scriu aici:
    http://www.botesteanu.nu/category/guests/kev/

    si aici:
    http://hopsi.eu/category/kev/
    , blogurile unor oameni foarte dragi mie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai venit! Bafta in acest nou inceput! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Muuuultumesc mult pentru incurajari!

    RăspundețiȘtergere