joi, 6 august 2009

Ce inseamna sa fii unic



Ma declaram cu ceva timp in urma fan Miami Ink.... recent am terminat de vazut cele 3 serii din L.A INK si sunt "la zi" cu episoadele din seria 4... dupa a mea umila parere Kat Von D ii da lectii (si rusine, as putea spune), lui Ami James. Am ramas masca. Nu mi-a venit sa cred cat de "profi" poate fi condus un salon de tatuaje pana nu am vazut-o pe kat doing the job.... o combinatie secreta de trup, suflet, imaginatie si talent. Bravo ei!
Pe mine una m-a convins... as putea sa ma las oricand pe mana ei sa-mi faca un tatuaj (de fapt este unul dintre lucrurile de pe lista "TO DO IN LIFE").

Si daca nu ma credeti, sau sunteti de parere ca exagerez... uitati-va aici si spune-ti-mi daca ati mai vazut asa tatuaje: http://www.katvond.net/tattoos.php.

2 comentarii:

  1. gagica stie portrete,intr-adevar,dar are un singur stil de a tatua,Ami reusind sa se adapteze oricarui stil i-ar cere tatuajul care il are de facut...priveste cateva modele de traditionale japoneze facute de Ami,cranii,etc...nu e cel mai bun din lume,dar e un tatuator mai complet decat Kat;)

    RăspundețiȘtergere