miercuri, 17 noiembrie 2010

Important doar pentru mine?



Simt nevoia sa scriu.... nu am facut-o demult. Si sunt multe si cand vreau sa o fac imi dau seama ca nu stiu cu ce sa incep... si cand incep sa scriu ma intreb daca sa incep-dar o fac.

In ultimul timp am observat ca am multe asteptari. De la toata lumea, inclusiv (sau poate "mai ales") de la mine (dar asta intr-o postare viitoare)... Asteptarile insa favorizeaza, de multe ori, dezamagirea.

De exemplu (si o sa "concentrez" postarea asta in exemplul asta), am anumite asteptari de la o persoana draga sufletului meu, care de mult timp nu a mai dat nici un semn. Am asteptat- pana la urma l-am dat eu, pentru ca am vrut si pentru ca imi pasa. Dar simt ca aceasta persoana lasa uneori (nu e prima data) sa treaca prea mult timp fara sa spuna: "Ce faci? Mi-e dor sa ne vedem si sa vorbim."
Si nu stiu... ce sa fac? Sa ii spun ca simt asta? Simt ca daca nu o fac, in timp, o sa se piarda multe lucruri marunte, care conteaza intotdeauna atat de mult.

Ma astept sa ii pese... oamenii care sunt apropiati sufleteste trebuie sa dea importanta si unui "mic" timp pe care sa il petreaca impreuna.

4 comentarii:

  1. Trebuie sa reusesti sa iti dai seama daca persoana aceea merita tot ceea ce incerci tu sa faci pentru ea si tot ceea ce ii induci.
    Adesea, trebuie sa ne schimbam noi pentru persoanele pe care le iubim.Ele nu se pot schimba iar iubirea inseamna sacrificiu.Imi place cum abordezi lucrurile, scrii frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer referitor la ceea ce a spus mai devreme Carmen, niciodata nu vei reusii sa te schimbi pentru nimeni si nimic in lume. Aceasta este doar in mintea noastra ca ne putem schimba pentru cineva, insa in interior suntem la fel. O spun din proprie experienta.

    Despre tine Ruxy ce pot sa spun este ca din ceea ce scrii aici imi dau seama ca esti o persoana foarte speciala. Noi doi nu ne-am vazut decat o singura data si crede-ma ca am numai cuvinte de lauda despre tine.

    Felicitari si numai bine!!

    Cu drag,
    Dragos

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai bine zic eu ar fi sa fim noi insine,naturali,sa facem ceea ce ne dorim,sa spunem ceea ce gandim,sa incercam sa fim noi nu sa ne amagim cu gandul ca hai sa ma schimb si eu pentru x si y....nu,nu te poti schimba dupa nimeni,personalitatea este in fiecare dintre noi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna!
    Am gasit din intamplare blogul tau,mi-a facut placere sa-ti citesc articolul.
    Felicitari,iti doresc numai bine,important este sa fii cat mai natural si sa gandesti pozitiv!

    RăspundețiȘtergere