joi, 12 februarie 2009

Mohorat

Urata vreme! De dimineata m-am trezit cu greu... imi propusesem de ieri sa rezolv ceva azi, in creierii diminetii. Da' ce, s-a putut?... A sunat alarma telefonului de 5 ori, din zece in zece minute, am deschis ochii in cele din urma si cand am vazut ce vreme de excrement e, m-am hotarat ca azi toata ziua, da absolut toata ziua sa fac nimic
Ce-i drept, planurile de nascare a nimicului s-au schimbat...am facut ordine si curatenie...Nu de alta, da' rar mi se intampla sa stau o zi intreaga in casa. Asa ca pot sa spun ca tot raul a fost spre bine:)
Maine plec la munte. Stam pana duminica...Ahaaaaaam. Deci ne prinde si 14 februarie colo sha. O sa fie bine, frumos, caraghios...oricum numai romantic nu. Abia astept=))
"Ne citim" luni/marti, sa va povestesc cum a fost!
Sa aveti un sfarsit de saptamana asa cum vi-l doriti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu